مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 10:172023-12-10سياسي

روزهای سخت دانشجویان در خوابگاه های شهرستان بافت


خبرگزاری فارس کرمان - یاسین اسفندیار پور: دوران دانشجویی حساس ترین دوران زندگی یک جوان است، از طرفی به رشد و پیشرفت می رسد و از طرفی هم جامعه را به سمت وسوی تحول می کشاند.

در این میان دولت ها نیز از استعدادها حمایت و راه ها را برای درس و پژوهش آنها هموار می کنند تا علاوه بر تحصیل جوانان در محیطی سالم و بدون دغدغه، این قشر مهم کشور را برای ساختن آینده کشور آماده کنند.

ساخت و تجهیز خوابگاه های دانشجویی نیز در همین راستا صورت می گیرد، در گوشه وکنار و در میان گفت و شنودهای دانشجویان موضوعات مختلفی مطرح می شود که کمبود امکانات در این خوابگاه ها یکی از آن موارد است، شهرستان بافت نیز در همین مسیر پیش رفته و گویا مشکلاتش اندکی از سطح استان بالاتر است.

به همین منظور پای درددل دانشجویانی نشستیم که در شهرستان بافت تحصیل می کنند، گفت وگویی که حدود 3 ساعت طول کشید اما موضوعاتی مطرح شد که می تواند به مسؤولان امر در جهت بهبود اوضاع کمک کند.

یکی از دانشجویان اظهار داشت: ساعت حرکت اتوبوس ها از خوابگاه به دانشگاه 2 ساعت به 2 ساعت است، ساعتی بسیار نامناسب که از 11 تا 15 را اصلا پوشش نمی دهند و ما در این 4 ساعت سرویس نداریم، اگر کسی در دانشگاه کار داشته باشد باید آژانس بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهای سخت دانشجویان در خوابگاه های شهرستان بافت

روزهای سخت دانشجویان در خوابگاه های شهرستان بافت