مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 13:202023-11-25سياسي

18 کتابی که باید مداحان و سخنرانان برای فاطمیه بخوانند+عکس


همزمان با فرارسیدن ایام عزاداری شهادت حضرت زهرا(س)، مطالعه کتاب های تاریخ، مقتل و سیره برای بهره برداری مداحان، سخنرانان و عموم علاقه مندان به آل الله می تواند در شناخت بیشتر آنان از این بانوی بزرگ اسلام کمک کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، همزمان با فرارسیدن ایام عزاداری شهادت حضرت زهرا(س)، مطالعه کتاب های تاریخ، مقتل و سیره برای بهره برداری مداحان، سخنرانان و عموم علاقه مندان به آل الله می تواند در شناخت بیشتر آنان از این بانوی بزرگ اسلام کمک کند.

به همین منظور 18 کتاب به شرح زیر معرفی می شود: کتاب سیره اخلاقی و سبک زندگی حضرت زهرا (س) ناشر: معارف به همت: حجت الاسلام دکتر محمدرضا جباری دسته بندی: تاریخ و مقتل امروزه سبک زندگی اسلامی بسیار مورد توجه رهبر انقلاب است و توجه اصحاب فرهنگ و رسانه نیز به این موضوع جلب شده است.

شیوه و سبک زندگی حضرت زهرا (س) که یگانه دختر رسول الله است و در جای جای زندگی خود در عرصه شخصی و چه در رویکردهای اجتماعی نمودهای رفتاری مبتنی بر تعالیم الهی و برگرفته از سنت رسول الله (ص) را در خود پیاده کرده، می تواند برای نسل امروز به ویژه زنان و دختران جامعه اسلامی به عنوان الگویی معصوم و موثر معرفی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 کتابی که باید مداحان و سخنرانان برای فاطمیه بخوانند+عکس

18 کتابی که باید مداحان و سخنرانان برای فاطمیه بخوانند+عکس