مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 11:352023-12-20ورزشي

استارت المپیکی دبیربا کشتی گیران: همه سرباز ایرانیم


رییس فدراسیون کشتی در نخستین روز از مرحله نخست اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در بازی های المپیک 2024 پاریس و رقابت های جهانی اوزان غیر المپیکی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، علیرضا دبیر در جمع اعضای تیم ملی کشتی آزاد گفت: از روزی که به کشتی آمدید المپیک برای شما شروع شده است و برای موفقیت و اینکه قهرمان بزرگی شوید چندین موضوع را باید سرلوحه کار خود قرار دهید.

وی افزود: خواب به موقع، نظم و انضباط اردویی، تمرکز روی حریفان، تمرینات به موقع، مرور فن، تغذیه و گذاشتن وقت کافی برای انجام امور مهم داشته و تمام سعی خود را بکنید که کمتر وقت خود را صرف فضاهای حاشیه ای و موضوعات خارج از کشتی کنید.

دبیر تصریح کرد: در فدراسیون، رییس سالاری، مربی سالاری و کشتی گیر سالاری نداریم، همه سربازیم و همه باید زحمت بکشیم، کار کنیم، کشتی گیر بعنوان یک سرباز باید همیشه سرش پایین باشد، محکم کار کند و روی تمریناتش تمرکز داشته باشد.

وی ادامه داد: خیلی از مشکلات شما را تا جایی که بتوانم دنبال می کنم و شما باید به دنبال کسب افتخار برای کشورتان باشید.

رییس فدراسیون کشتی اظهار داشت: چرخه انتخابی تیم ملی، مشخص و شفاف است و از قبل نوشته شده است، همه تکلیف خود را می دانند و خدای نکرده اگر کمتر از خودتان باشید، حتما در ذهن م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استارت المپیکی دبیربا کشتی گیران: همه سرباز ایرانیم

استارت المپیکی دبیربا کشتی گیران: همه سرباز ایرانیم