مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 08:452023-12-06بين الملل

رژیم صهیونیستی نماینده سازمان ملل را اخراج کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «الی کوهن»، وزیرخارجه رژیم صهیونیستی در حساب کاربری خود در شبکه مجازی ایکس (توییتر سابق) از اخراج نماینده سازمان ملل در اسراییل خبر داد.

- رژیم صهیونیستی از اخراج نماینده سازمان ملل از اسراییل خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، الی کوهن ، وزیرخارجه رژیم صهیونیستی در حساب کاربری خود در شبکه مجازی ایکس (توییتر سابق) از اخراج نماینده سازمان ملل در اسراییل خبر داد.

کوهن در این ارتباط نوشته است: ما دیگر در مقابل تعصب سازمان ملل ساکت نخواهیم نشست و تصمیم گرفتیم ویزای اقامت لین هستینگز، هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل در اسراییل را لغو کنیم.

وزیرخارجه رژیم صهیونیستی در ادامه ادعا کرده است: کسی که حماس را به خاطر قتل عام 1200 اسراییلی، ربودن نوزادان و سالمندان و اعمال هولناک آزار و تجاوز و استفاده از ساکنان غزه به عنوان سپر انسانی محکوم نمی کند و بجای آن اسراییل را محکوم می کند که یک کشور دموکراتیک است و از شهروندان خود محافظت می کند، نمی تواند در سازمان ملل خدمت کند و چنین فردی نمی تواند وارد اسراییل شود! هیستینگز در جریان عملیات طوفان الاقصی و حمله حماس به جنوب مناطق اشغالی فلسطین، از محکوم کردن حماس خودداری کرده و در مقابل از حمله صهیونیست ها علیه غزه به شدت ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی نماینده سازمان ملل را اخراج کرد

رژیم صهیونیستی نماینده سازمان ملل را اخراج کرد