مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 14:352023-12-06اقتصادي

جزییات جدید از پرونده مشروبات الکلی تقلبی


محمود علیزاده طباطبایی از صدور حکم اعدام برای متهمان پرونده مشروبات الکلی تقلبی خبر داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک؛ خردادماه 1402 بود که مسوولان قضایی به ماجرای الکل های تقلبی در کرج که منجر به فوت و معلولیت و نابینایی تعدادی از افراد به دلیل مسکر شده بود ورود کرده و دستورات لازم را صادر کردند.

تحقیقات صورت گرفته، اما حاکی از آن بود که الکل های صنعتی به صورت غیرقانونی از سوی شخصی که کارخانه تولید اسپری مو داشته در اشتهارد به فروش رسیده و نهایتا الکل صنعتی با آب مخلوط و توزیع شده است.

نهایتا در خصوص 11 نفر از این افراد اتهام افساد فی الارض علیه جنایت تمامیت جسمانی با توزیع مواد سمی متانول که منجر به فوت افراد شد قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست صادر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاعتماد، براساس حکم صادره متهمان ردیف اول تا چهارم به اتهام افساد فی الارض علیه جنایت تمامیت جسمانی افراد به اعدام محکوم شدند.

متهمان پنجم تا نهم هر یک به 5 سال حبس تعزیری و متهم دهم به سه سال حبس تعزیری و متهم یازدهم به یکسال حبس تعزیری محکوم شدند.

محمود علیزاده طباطبایی وکیل یکی از متهمان اعدامی در گفتگو با اعتماد معتقد است که در روند بررسی ها، گزاره هایی وجود دارد که نیازمند بررسی ویژه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جدید از پرونده مشروبات الکلی تقلبی

جزییات جدید از پرونده مشروبات الکلی تقلبی