مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 16:252023-12-18اقتصادي

نمایشگاه دائمی محصولات مشاغل خانگی در دماوند برپا می شود


فرماندار دماوند از پیش بینی برپایی غرفه های دائمی عرضه محصولات مشاغل خانگی در دماوند خبر داد و گفت: نمایشگاه دائمی با موافقت سازمان جهاد کشاورزی استان برپا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند ظهر امروز به همراه سلطان آهی معاون عمرانی و بوربوری مسئول بازرسی فرمانداری و خدایاری رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دماوند از نمایشگاه مشاغل خانگی در محل حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) منطقه گیلاوند بازدید کرد.

در این بازدید، وضعیت محصولات و صنایع دستی و همچنین مشکلات برخی از کارآفرینان مورد بررسی قرار گرفت.

در نمایشگاه مشاغل خانگی، انواع محصولات تولیدی مشاغل خانگی بانوان توانمند شهرستان دماوند شامل خشکبار، میوه خشک، گل طبیعی، اکسسوری،  ظروف دست ساز سفالی، البسه و بافت، مواد خوراکی، فرش و قالیچه و گلیم دست بافت و محصولات مورد نیاز شب یلدا و .

با قیمت خانگی و رقابتی عرضه می شود.

این نمایشگاه تا 30 آذر ماه دایر است که با هماهنگی به عمل آمده با مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرغ و گوشت با تعرفه دولتی نیز در آن عرضه خواهد شد.

فرماندار شهرستان دماوند در حاشیه بازدید از نمایشگاه مشاغل خانگی اظهار کرد: طی دو سال گذشته، فعالان حوزه مشاغل خانگی از وام های دولتی استفاده کردند؛ وام های مشاغل خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه دائمی محصولات مشاغل خانگی در دماوند برپا می شود

نمایشگاه دائمی محصولات مشاغل خانگی در دماوند برپا می شود