مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 15:102023-11-26سياسي

اسناد قولنامه ای بستر زمین خواری و سوءاستفاده را فراهم نموده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سیدمهدی هاشمی مدیر کل ثبت اسناد کرمان در دیدر با فرماندار نرماشیر در خصوص وضعیت حدنگاری اراضی و املاک شهرستان نرماشیر گفتگو کرد و ابراز امیدواری نمود پس از تعیین تکلیف و حدنگاری اراضی شهرستان های جنوبی استان .

- مدیر کل ثبت اسناد کرمان گفت: اسناد قولنامه ای بستر زمین خواری و سوءاستفاده را فراهم نموده است و مقام معظم رهبری به درستی در توصیف این قولنامه های غیررسمی، از تعبیر دقیق منشأ فساد یاد کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سیدمهدی هاشمی مدیر کل ثبت اسناد کرمان در دیدر با فرماندار نرماشیر در خصوص وضعیت حدنگاری اراضی و املاک شهرستان نرماشیر گفتگو کرد و ابراز امیدواری نمود پس از تعیین تکلیف و حدنگاری اراضی شهرستان های جنوبی استان در قرارگاه جهادی شهید سلیمانی، سایر مناطق کمتر توسعه یافته از جمله شهرستان نرماشیر نیز حدنگاری گردد.

هاشمی بیان کرد: اسناد قولنامه ای بستر زمین خواری و سوءاستفاده را فراهم نموده است و مقام معظم رهبری به درستی در توصیف این قولنامه های غیررسمی، از تعبیر دقیق منشأ فساد یاد کردند.

وی افزود: حدنگاری با تثبیت مالکیت اشخاص، زمینه کاهش اختلافات ملکی و جرایم این حوزه را فراهم و نقش ویژه ای در امر قضازدایی ایفا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسناد قولنامه ای بستر زمین خواری و سوءاستفاده را فراهم نموده است

اسناد قولنامه ای بستر زمین خواری و سوءاستفاده را فراهم نموده است