مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 08:552023-12-18اقتصادي

تعویض 4202 کنتور آب خراب در ایلام


به منظور بهینه سازی فرآیند تولید، توزیع و مصرف آب میان مشترکین، در 9 ماه امسال 4202 دستگاه کنتور خراب در استان ایلام تعویض و ساماندهی شد.

- ایسنا/ایلام مدیر عامل آبفای ایلام گفت: به منظور بهینه سازی فرآیند تولید، توزیع و مصرف آب میان مشترکین، در 9 ماه امسال 4202 دستگاه کنتور خراب در استان ایلام تعویض و ساماندهی شد.

پرویز ناصری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: ساماندهی کنتورهای خراب و مشترکان غیر مجاز از اهداف کلان شرکت آبفای استان است که برای رسیدن به وضعیت مطلوب شبکه است که شرکت در این راستا تمام امکانات و نیروی کاری خود را برای رفاه حال مردم به کار گرفته است.

وی با بیان اینکه یکی از مهم ترین راه های جلوگیری از هدررفت آب و کاهش آب به حساب نیامده، شناسایی کنتورهای خراب و تعویض به موقع آنهاست، تصریح کرد: از آغاز سال 4202 کنتور خراب در استان تعویض و ساماندهی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام تاکید کرد: شناسایی کنتورهای خراب از جمله وظایف مامورین قرائت کنتور است و تعویض این کنتورها تاثیر بسزایی در مدیریت مصرف آب خواهد داشت.

ناصری تعداد کل مشترکین آب شهری و روستایی استان ایلام را 243 هزار و 121 فقره اشتراک اعلام کرد و گفت: شرکت آب و فاضلاب استان ایلام از اول امسال تا به امروز در سطح استان 4935 انشعاب جدید واگذار کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعویض 4202 کنتور آب خراب در ایلام

تعویض 4202 کنتور آب خراب در ایلام