مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 20:102023-12-21اجتماعي

یلدای مهرورزی در قاب وقف


همدلی و مهربانی پیام یلدا در بلندترین شب سال است، با فرارسیدن این آیین سنتی، خیّرین در سراسر کشور با همکاری ادارات کل اوقاف و امور خیریه با اهدای بسته های یلدایی بین نیازمندان بار دیگر قابی از انسانیت و مهربانی را در تاریخ این دیار ماندگار کردند.

- همدلی و مهربانی پیام یلدا در بلندترین شب سال است، با فرارسیدن این آیین سنتی، خیّرین در سراسر کشور با همکاری ادارات کل اوقاف و امور خیریه با اهدای بسته های یلدایی بین نیازمندان بار دیگر قابی از انسانیت و مهربانی را در تاریخ این دیار ماندگار کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یلدا بلندترین شب سال است، غلبه تاریکی بر روشنایی است اما نوید روزهای روشن تر را هم می دهد.

در یکی از سردترین شب های سال دوستان و فامیل دور هم جمع می شوند تا در کنار هم باشند، شعر بخوانند، قصه بگویند و جشن بگیرند.

یلدا مناسبتی آشناست و مردم هر یک از اقوام کشور ما آن را کمابیش مشابه هم جشن می گیرند، آداب آن را می دانند و برایش تدارک می بینند.

در همین شب اما هستند افرادی که توان مالی لازم برای تدارک سفره یلدا را ندارند، همین وضعیت است که رابطه شب یلدا و کار خیر را به ما نشان می دهد و ما را بر آن می دارد که در چنین مناسبتی به فکر نیازمندان هم باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یلدای مهرورزی در قاب وقف

یلدای مهرورزی در قاب وقف