مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 12:252023-11-28اقتصادي

داستان شیرین کارآفرینی در گرگان با مزه های ترش و شور


بانوی گلستانی با تلاش و پشتکار علاوه بر اینکه زندگی را به کام همسر و فرزندان خود شیرین کرده برای 10 نفر از بانوان دیگر فرصت شغلی ایجاد کرده است.

- ایسنا/گلستان بانوی گلستانی با تلاش و پشتکار علاوه بر اینکه زندگی را به کام همسر و فرزندان خود شیرین کرده برای 10 نفر از بانوان دیگر فرصت شغلی ایجاد کرده است.

مریم حق دوست بانوی 43 ساله ساکن شهرستان گرگان بیش از 10 سال است که با تولید انواع مربا، ترشی، شور، سبزی آماده، رب گوجه فرنگی و انار، و شیره انگور و سایر محصولات غذایی علاوه بر آنکه توانست برای خودش درآمدی دست و پا کند و در اداره زندگی کمک کار همسرش شود، برای بیش از 10 نفر از بانوان دیگر فرصت کسب و کار و درآمدزایی ایجاد کرده است.

کارآفرین داستان ما در خصوص شروع کارش به خبرنگار ایسنا گفت: 10 سال پیش همسرم راننده تاکسی بود و زندگی ما با دو بچه به سختی تأمین می شد، به همین دلیل تصمیم گرفتم هرطور که شده وضعیت موجود را تغییر داده و برای رفاه خانواده ام تلاش کنم.

کسب درآمد با یک هنر به ظاهر ساده وی اضافه کرد: ترشی درست کردن را در دوران مجردی از مادرم یاد گرفته بودم و تصمیم گرفتم با همین هنر به ظاهر ساده کسب درآمد کنم و به بازار رفته و کلم و بادمجان و سبزی و اقلام مورد نیاز را تهیه کردم و کار را با فروش محصولات به همسایه ها و اقوام نزدیک آغاز ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان شیرین کارآفرینی در گرگان با مزه های ترش و شور

داستان شیرین کارآفرینی در گرگان با مزه های ترش و شور