مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 06:252023-12-01دانش

طراحی الگوی 5 وجهی برای پیشبرد اهداف مرکز نوآوری و کارآفرینی پارک فناوری تهران


رییس مرکز نوآوری و کارآفرینی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، در تشریح الگوی 5 وجهی گفت: در این الگو به برنامه های حمایتی، آموزش مربیان، رسانه، - رییس مرکز نوآوری و کارآفرینی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، در تشریح الگوی 5 وجهی گفت: در این الگو به برنامه های حمایتی، آموزش مربیان، رسانه، آزمایشگاه های نوآوری و کشف نوآوری های مشارکتی (CO- ID) توجه ویژه شده است.

دکتر امیر علم بیگی در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که این مرکز ورودی ایده های دانشجویی و اعضای هیأت علمی به پارک علم و فناوری است، در ادامه اظهار کرد: زنجیره ارزش پارک علم و فناوری از مرکز نوآوری و کارآفرینی آغاز می شود و تا به امروز با تمرکز بر اجرای برنامه های حمایتی از جمله رویش و شکوفایی با محوریت ایده های دانشجویان و اعضای هیات علمی فعالیت داشته است.

وی، با اشاره به وجود چالش های این حیطه و انجام مطالعات جهانی در خصوص مدیریت و فعالیت های مراکز نوآوری در ادامه خاطرنشان کرد: در نتیجه مطالعه 27 مرکز نوآوری در دانشگاه های جهان، از ترکیب مدل های موجود، الگویی 5 وجهی طراحی کردیم و دو هدف کلی ایده آفرینی و حل مسأله را پیگیری می کنیم.

رییس مرکز نوآوری و کارآفرینی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، گفت: در این الگو، به برنامه های حمایتی، آموزش مربیان، رسانه، آزمایشگاه های ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی الگوی 5 وجهی برای پیشبرد اهداف مرکز نوآوری و کارآفرینی پارک فناوری تهران

طراحی الگوی 5 وجهی برای پیشبرد اهداف مرکز نوآوری و کارآفرینی پارک فناوری تهران