مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 14:552023-11-29سياسي

بیست و پنجمین مانور زلزله در مدارس آذربایجان شرقی برگزار شد


بیست و پنجمین مانور زلزله در مدارس آذربایجان شرقی همزمان با سراسر کشور برگزار شد و مدرسه دبیرستان موحد ناحیه چهار تبریز میزبان برنامه متمرکز استانی این رویداد بود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی بیست و پنجمین مانور زلزله در مدارس آذربایجان شرقی همزمان با سراسر کشور برگزار شد و مدرسه دبیرستان موحد ناحیه چهار تبریز میزبان برنامه متمرکز استانی این رویداد بود.

مدارس استان، امروز هشتم آذر ماه متفاوت تر از همیشه هستند و فضای خاصی بر تمامی آن ها حاکم است؛ شاید برای شما همه سوال باشد که چرا امروز پای نیروهای امدادی هلال احمر، اورژانس و آتش نشانی به مدرسه ها باز شده است؟ همه ساله، مانور سراسری زلزله در مدارس اجرا می شود.

امسال زنگ مانور زلزله راس ساعت 10 روز چهارشنبه، هشتم آذر ماه در تمامی مدارس آذربایجان شرقی به صدا درآمد و بیست و پنجمین دوره از مانور زلزله با شعار مدرسه ایمن، جامعه تاب آور راس ساعت با هدف آموزش پناهگیری، خروج صحیح، خود امدادی برگزار شد.

مانور زلزله امسال تفاوتی عمده با مانورهای سال گذشته دارد و مقرر شده است که آموزش ها در این خصوص در یک روز خلاصه نشده و آموزش های و توصیه های ایمنی لازم در این زمینه توسط مربیان سازمان دانش آموزی و جمعیت هلال احمر به دانش آموزان، مربیان و خانواده ها در مدارس، مساجد و مکان های عمومی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیست و پنجمین مانور زلزله در مدارس آذربایجان شرقی برگزار شد

بیست و پنجمین مانور زلزله در مدارس آذربایجان شرقی برگزار شد