مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 10:402023-12-12سياسي

رقابت 22 تیم در مرحله استانی مسابقات ملی مناظره دانشجویان در همدان


معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد همدان از رقابت 22 تیم در مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی خبر داد و گفت: این تعداد در مقایسه با سال گذشته 83 درصد افزایش یافته است.

- فاطمه عزیزی هرمز در گفت وگو با ایسنا، افزود: سال گذشته 12 تیم از دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و حوزه های علمیه استان در این مسابقات شرکت داشتند.

وی اضافه کرد: امسال تیم هایی از دانشگاه های علوم پزشکی، صنعتی، بوعلی سینا، فرهنگیان، علمی- کاربردی و حوزه علمیه برادران با یکدیگر به رقابت می پردازند.

عزیزی هرمز اظهار کرد: در این دوره 22 مسابقه مناظره با موضوعات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی برگزار می شود و سه داور عضو هیأت علمی دانشگاه های استان داوری مسابقات را برعهده خواهند داشت.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد همدان تصریح کرد: این دوره از مسابقات روز پنجشنبه 23 آذر در سالن سینمای دانشگاه بوعلی سینا برگزار خواهد شد و برنده آن به مرحله کشوری راه می یابد.

وی با اشاره به اینکه اجرای این مسابقات بر عهده سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی است، بیان کرد: این مناظرات با هدف تقویت فرهنگ گفت وگو و افزایش قدرت استدلال و ترویج مطالعه در بین دانشجویان برگزار می شود و مناظره فرصتی برای یادگیری در بین دانشجویان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 22 تیم در مرحله استانی مسابقات ملی مناظره دانشجویان در همدان

رقابت 22 تیم در مرحله استانی مسابقات ملی مناظره دانشجویان در همدان