مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 16:452023-12-21اجتماعي

دبیرخانه بافت تاریخی شیراز تشکیل شود


رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز گفت: در محدوده بافت تاریخی تاکنون اقدامات جزیره ای انجام شده است؛ اما این محدوده نیاز به دبیرخانه ای دارد تا بتوان با برنامه ریزی جامع بافت تاریخی را از معضلات شهری و اجتماعی رهایی داد.

- ایسنا/فارس رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز گفت: در محدوده بافت تاریخی تاکنون اقدامات جزیره ای انجام شده است؛ اما این محدوده نیاز به دبیرخانه ای دارد تا بتوان با برنامه ریزی جامع بافت تاریخی را از معضلات شهری و اجتماعی رهایی داد.

مسعود زارعی امروز، 30 آذرماه در نشست کمیسین سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر شیراز در خصوص دستور کار اول این کمیسیون تحت عنوان ارائه گزارش شهرداری در خصوص ردیف های بودجه سال 1402 و مسائل و مشکلات مبتلابه گفت: موضوعی که از سال گذشته در کمیسیون شروع شده و امسال هم با جدیت بیشتری دنبال می شود؛ بحث نظارت بر اجرای برش بودجه مصوب سال 1402حوزه خدمات شهری شهرداری است.

وی تصریح کرد: در ابتدای هر جلسه کمیسیون، شهرداران، معاونین اجرایی و عمرانی منطقه مورد نظر دعوت شده و موظف به ارائه گزارش عملکرد آن منطقه هستند.

زارعی گفت: در جلسه، در خصوص پروژه هایی که زیر 10 درصد پیشرفت داشته اند یا برنامه هایی که هنوز انجام نشده اند، گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرخانه بافت تاریخی شیراز تشکیل شود

دبیرخانه بافت تاریخی شیراز تشکیل شود