مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 17:402023-11-22سياسي

بیانیه صدها نخبه ایرانی خطاب به نخبگان فلسطینی و حکام کشورهای اسلامی


صدها نخبه ایرانی با امضای بیانیه ای ضمن همدردی با نخبگان فلسطینی، به بی تفاوتی حکام کشورهای اسلامی نسبت به جنایات اسراییل اعتراض کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، صدها نخبه ایرانی با امضای بیانیه ای ضمن همدردی با نخبگان فلسطینی، به بی تفاوتی حکام کشورهای اسلامی نسبت به جنایات اسراییل اعتراض کردند.

این بیانیه که به امضای 3600 نفر از نخبگان کشور رسیده است، خطاب به حکام جهان اسلام و نخبگان فلسطین به پنج زبان فارسی، عربی، انگلیسی، فرانسوی و عبری منتشر شده است.

  متن کامل بیانیه نخبگان جمهوری اسلامی به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم (وکان حقًّا علیْنا نصْر الْمؤْمنین) جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در قتل عام غیر نظامیان بی گناه از زن و مرد، کودک و پیر و جوان، احساسات همه انسان های دنیا اعم از عرب و غیر عرب، مسلمان و غیر مسلمان را جریحه دار کرده است.

همه حکّام و امت جهان اسلام نه فقط از بعد اشتراک دینی بلکه از بعد اشتراک در نوع انسانی موظف به پرچمداری مبارزه با استکبار و استعمار هستند و سوال این که چگونه است برخی از شما حکام نه تنها سکوت پیشه کرده بلکه با عوامل استکبار و استعمار همدست شده اید.

عجیب تر آنست که به رغم شواهد آشکار بر غلط بودن محاسباتتان، محافظه کاری و یا همکاری با دشمنان این امت را انتخاب کرده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه صدها نخبه ایرانی خطاب به نخبگان فلسطینی و حکام کشورهای اسلامی

بیانیه صدها نخبه ایرانی خطاب به نخبگان فلسطینی و حکام کشورهای اسلامی