مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 18:452023-12-07سياسي

آیت الله عاملی: سازمان بازرسی به استخدام های سفارشی در ادارات ورود کند


نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت:در اثر فشار برخی نمایندگان و یا ارباب قدرت استخدام های خاص انجام می شود که نیاز است سازمان بازرسی قوه قضاییه به موضوع ورود کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری استان اردبیل که با حضور رییس قوه قضاییه در سالن ولایت اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: در اثر فشار برخی نمایندگان و یا ارباب قدرت، استخدام های خاص انجام می شود که نیاز است سازمان بازرسی قوه قضاییه به موضوع ورود کند.

وی افزود: اگر بخواهیم به مهم ترین مطالبات از دستگاه قضا اشاره کنیم، باید از تحقق عدالت در همه مقوله ها ، تسریع در رسیدگی به پرونده ها ، اصلاح تلقی و باور مردم نسبت به دستگاه قضا ، اصلاح قوانین ناکارآمد و ضرورت رسیدگی به ترک فعل ها صحبت کنیم.

آیت الله عاملی بر ضرورت حفظ آبروی اشخاص در روند رسیدگی به پرونده ها تاکید کرد و گفت:  رسیدگی به آن دسته از پرونده های فساد اقتصادی که اذهان جامعه را درگیر می کند، باید سریع و خارج از نوبت باشد.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل تاکید کرد: توجه به اصلاح قوانین ناکارآمد، پیشگیری و بهداشت قضایی، شناسایی موارد پرونده ساز، از عواملی است که می تواند حجم پرونده ها را کاهش دهد و اینکه هر روز شاهد افزایش پرونده و قاضی باشیم در شأن د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله عاملی: سازمان بازرسی به استخدام های سفارشی در ادارات ورود کند

آیت الله عاملی: سازمان بازرسی به استخدام های سفارشی در ادارات ورود کند