مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 11:102023-12-05بين الملل

پوتین دکمه هسته ای نمادین را فشار نداد


ولادیمیر پوتین در جریان بازدید از نمایشگاهی که دستاوردهای روسیه را نشان می داد و ظاهرا شبیه به نوعی کارزار انتخاباتی قریب الوقع بوده است، از یک دکمه هسته ای نمادین دیدن کرد اما حاضر نشد این دکمه نمادین را فشار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این نمایشگاه به ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه یک دکمه هسته ای را نشان دادند که برای آغاز آزمایش هسته ای به کار می رود اما رییس جمهور این کشور از فشار دادن این دکمه خودداری کرد.

طبق گزارش خبرگزاری رویترز، از ابتدای جنگ روسیه-اوکراین، پوتین بارها ظرفیت ها و مقیاس زرادخانه هسته ای روسیه را به غرب یادآوری کرده است و خاطرنشان کرده که هر کسی بخواهد یک حمله هسته ای علیه روسیه انجام دهد، از زمین محو خواهد شد.

در جریان بازدید از این نمایشگاه، گروهی از دانش آموزان پیام های خود را درباره امیدهایشان از آینده می نوشتند و رییس جمهور روسیه این آرزوها را به درخت کریسمس آویزان کرد تا که شاید تحقق یابند.

انتظار می رود او در ماه جاری میلادی تایید کند که در ماه مارس قصد ریاست برای یک دوره شش ساله دیگر را دارد و حضور او در چنین نمایشگاهی بیشتر حس و حال کارزار انتخاباتی داشته است.

پوتین که در آخرین روز سال 1999 توسط بوریس یلتسین به ریاست جمهوری رسید، از زمان جوزف استالین به بعد بیش از هر حاکم روس دیگری ریاست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوتین دکمه هسته ای نمادین را فشار نداد

پوتین دکمه هسته ای نمادین را فشار نداد