مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 18:002023-11-22سياسي

نهضت کتابخوانی در خراسان رضوی طراحی شود


استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه نهضت کتابخوانی باید در خراسان رضوی طراحی و راه اندازی شود، گفت: بر این اساس متولیان بخش های فرهنگی استان در ترویج فرهنگ کتابخوانی باید نقش آفرینی موثری داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، استاندار خراسان رضوی در مراسم نوزدهمین دوره انتخاب کتاب سال استان خراسان رضوی با اشاره به ظرفیت های فرهنگی استان اظهار کرد: خراسان رضوی به برکت وجود بارگاه منور رضوی حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) از ظرفیت فرهنگی بالایی برخوردار است.

در این راستا باید گفت؛ سابقه خراسان رضوی، شخصیت های بزرگ آن، امکانات و توانمندی های اجرایی استان این امکان را فراهم می کند که اقدامات ویژه ای در استان شکل بگیرد.

نظری با بیان اینکه تولید و خوانش کتاب اهمیت بالایی دارد، افزود: خواندن کتاب باید از حالت کلی گویی خارج و در قالب برنامه اجرایی از آن استفاده کرد.

به عنوان مثال، در موضوع طلاق، انسجام خانواده و کانون تربیتی و فرهنگی؛ خلاءهایی در استان همانند کشور وجود دارد که از طریق ارتباط و اتصال با کتاب می توان برای آن گام برداشت.

وی با تاکید بر اینکه نهضت کتابخوانی باید در خراسان رضوی طراحی و راه اندازی شود، عنوان کرد: بر این اساس متولیان بخش های فرهنگی استان در ترویج فرهنگ کتابخوانی باید نقش آفرینی موثری داشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت کتابخوانی در خراسان رضوی طراحی شود

نهضت کتابخوانی در خراسان رضوی طراحی شود