مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 15:402023-12-21سياسي

کانون پرورش فکری به رغم نقش تعیین کننده در فرهنگ، مغفول مانده است


فرمانده سپاه ساری با حضور در جمع اعضای بسیج اداره کل کانون پرورش فکری مازندران گفت: کانون پرورش فکری نقش تعیین کننده ای در حوزه فرهنگی و تربیتی دارد و به رغم این نقش موثر، - ایسنا/مازندران فرمانده سپاه ساری با حضور در جمع اعضای بسیج اداره کل کانون پرورش فکری مازندران گفت: کانون پرورش فکری نقش تعیین کننده ای در حوزه فرهنگی و تربیتی دارد و به رغم این نقش موثر، مغفول مانده است.

نشست اعضای بسیج کانون پرورش فکری امروز 30 آذرماه با حضور سرهنگ سید ابراهیم شریفی، فرمانده سپاه ساری، شمشیربند فرمانده بسج ادارات شهرستان ساری، مدیرکل این کانون و کارکنان و اعضای بسیج این اداره کل در دفتر مدیرکل برگزار شد.

در ابتدای این نشست، حامد فاضلی کبریا، ضمن معرفی کانون پرورش و کانون زبان به نقش بسیج در انقلاب و توسعه اهداف آن پرداخت و افزود: در کانون، نگاه ما به برنامه ها، با رویکرد بسیج و مبتنی بر اهداف انقلاب اسلامی است.

وی از طرح های جهادی کانون در مناطق کم برخوردار و روستایی استان، حضور در برنامه ها و مناسبت های میدانی و انقلابی با عنوان ایستگاه های کودک و نوجوان و سایر برنامه ها که به صورت داوطلبانه توسط مربیان کانون صورت می پذیرد به عنوان رویکرد مبتنی بر فرهنگ بسیج دانست و از این فرهنگ به عنوان گامی مهم در توسعه و بسط انقلاب اسلامی و خدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون پرورش فکری به رغم نقش تعیین کننده در فرهنگ، مغفول مانده است

کانون پرورش فکری به رغم نقش تعیین کننده در فرهنگ، مغفول مانده است