مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 22:552023-12-05بين الملل

مشکل بزرگ اوکراین در استفاده از تانک های آبرامز


نشریه فوربس در گزارشی درباره تانک های آبرامز M-1 آمریکایی که هم اکنون در اختیار اوکراینی ها قرار دارد، نوشت مشکل اصلی در استفاده از این تانک ها، - نشریه فوربس در گزارشی درباره تانک های آبرامز M-1 آمریکایی که هم اکنون در اختیار اوکراینی ها قرار دارد، نوشت مشکل اصلی در استفاده از این تانک ها، نگهداری فیلترهای نصب شده در ورودی موتور آن هاست که آلودگی را دوست ندارند و باید مرتباً تمیز شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فوربس در این باره نوشت: بزرگ ترین مشکل ناوگان جدید اوکراین متشکل از 31 تانک M-1 Aams ساخت آمریکا، موتورهای توربین 1500 اسب بخاری این تانک ها نیست، بلکه فیلترهای نصب شده در ورودی موتورها هستند.

این فیلترها از ورود آلودگی و آشغال جلوگیری می کنند تا موتور ظریف اما قدرتمند M-1 را خراب نکنند.

آن ها به تمیز کردن مداوم نیاز دارند.

اگر خدمه چهار نفره تانک های آبرامز هر 12 ساعت یا بیشتر از تمیز کردن فیلترهای مخزن آن غافل شوند، ممکن است آنقدر به موتور آسیب برساند که گردان چاره ای جز این نداشته باشد که موتور و احتمالاً گیربکس را بیرون بیاورد و آن را برای مدتی طولانی به منظور انجام تعمیرات اساسی از ناوگان خارج کند.

این اتفاق سبب می شود تا یکی از معدود تانک های M-1 اوکراین از میدان نبرد حذف شود، همان طور که ممکن است یک مین یا موشک روسی چنین کاری انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل بزرگ اوکراین در استفاده از تانک های آبرامز

مشکل بزرگ اوکراین در استفاده از تانک های آبرامز