مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 12:052023-11-23سياسي

امسال 22 هزار فرصت شغلی در کردستان ایجاد شده است


امسال تا این لحظه 22 هزار و 600 فرصت شغلی در استان ایجاد شده که قریب 75 درصد آن در سامانه رصد ثبت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا پیش از ظهر امروز در جشن اشتغال و خودکفایی مددجویان کردستان که با حضور رییس کمیته امداد در اردوگاه امام علی سنندج برگزار شد، اظهار کرد: بنیاد هایی که امام در طلعیه و سپیده دم انقلاب اسلامی بنیان گذاری کردند مثل بسیج مستضعفین، کمیته امداد و .

معجزات مدیریتی بنیان گذار انقلاب است.

وی افزود: تشکیل بسیج مستضعفین در آذر ماه 1358 دو سال قبل از شروع جنگ تحمیلی، نشان می دهد تشکیل این نهاد مردمی بخاطر جنگ نبوده بلکه این تدبیر و هدایت الهی امام راحل بود امام با تشکیل بسیج  پشتوانه ای بر مدار مردم داری را برای انقلاب طراحی کردند.

وی خاطرنشان کرد: خدای متعال را شاکر هستیم که امروز در گام دوم انقلاب این بنیادها و نهادها که امام راحل تاسیس کرده به اوج بالندگی، بلوغ و بهره وری رسیده است و نمونه آن برگزاری همین مجمع نورانی توانمندسازی 3 هزار خانوار زیرپوشش کمیته امداد در کردستان است.

استاندار کردستان اذعان کرد: نهاد مقدس کمیته امداد این یادگار ماندگار امام راحل علاوه بر تلاش در مسیر رفع محرومیت و زیرپوشش قرار دادن جامعه نیازمند و مستضعف، اصل مهم توانمندسازی و خودکفایی آنان را مورد تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 22 هزار فرصت شغلی در کردستان ایجاد شده است

امسال 22 هزار فرصت شغلی در کردستان ایجاد شده است