مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 13:152023-12-13سياسي

فضای امروز کشور رو به امید و پیشرفت است


فضای امروز کشور رو به امید و پیشرفت است و انقلاب اسلامی و همواره در مسیر تعالی قرار داشته و نسل جوان و نوجوان کشور در عرصه های مختلف علمی و اجتماعی در حال تلاش بوده و هستند.

- مدیر آموزش و پرورش ساوه گفت: دانش آموزان  با مد دگرفتن از شهدای والامقام می توانند باعث عزت و سربلندی دین اسلام و اعتلای روز افزون ایران اسلامی شوند و در این خصوص الگوگیری از راه شهدای دانش آموز ضروری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه؛ اصغر قراخانلو  ظهر امروز در همایش زنگ دوستی با شهدا در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی ساوه  افزود: شهدا بهترین دوست برای دانش آموزان هستند، راه نورانی و با سعادت این شهدا از ابتدای انقلاب و تا امروز همچنان ادامه دارد و هیچ گاه دچار وقفه  نشده است.

وی با اشاره به این که ایران اسلامی 36 هزار دانش آموز شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، اظهار کرد: صیانت از ارزش های ملی و دینی از اهداف عالیه این شهدای گرانقدر است.

مدیر آموزش  و پرورش ساوه با اشاره به این که حدود 12 هزار دانش آموز در مدارس غیر دولتی ساوه  تحصیل می کنند، افزود:همایش زنگ دوستی با شهدا به همت مدارس غیر دولتی و با حضور دانش آموزان مقطع ششم ابتدایی این شهرستان انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای امروز کشور رو به امید و پیشرفت است

فضای امروز کشور رو به امید و پیشرفت است