مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 14:402023-11-27سياسي

استخدام بستگان عضو شورای شهر اهواز تحت عنوان غسال در شهرداری


جلسه شورای اسلامی شهر اهواز امروز نیز با حواشی و مسائل جنجال برانگیز همراه بود و با نطق پیش از دستور محمودی و سنواتی آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، جلسه شورای اسلامی شهر اهواز امروز نیز با حواشی و مسائل جنجال برانگیز همراه بود و با نطق پیش از دستور محمودی  آغاز شد.

سیاوش محمودی عضو شورای شهر اهواز در این جلسه با تکذیب ماجرای تصادف خودروی سازمانی خود، اظهار کرد: به دعوت شورای شهر شیراز جهت حضور در مجمع شورای کلانشهر به دلیل عدم تامین بلیط پرواز، با خودروی سازمانی عازم شیراز شدم و پس از اتمام اجلاس به دعوت شورای شهر اراک جهت بازدید از پروژه های عمرانی این شهر عازم شدم که خودرو به دلیل نقص فنی، به نمایندگی مجاز منتقل شد.

وی درباره استخدام بستگان خود در سازمان آرامستان های شهرداری، عنوان کرد: در جلسه قبل بیان شد که یکی از بستگان اینجانب در زمان تصدی ام در سازمان آرامستان ها  استخدام شده و قرارداد او به صورت رسمی تبدیل شده است.

وی افزود: این ماجرا مربوط به دوران مسوولیتم در شورای شهر نبوده و تبدیل وضعیت هم در زمان مسوولیت بنده در آن سازمان نبوده و بر اساس اعلام نیاز آن سازمان صورت گرفته و ابتدا به صورت نیروی پیمانکاری بوده و اشتغال نامبرده تحت عنوان غسال انجام گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخدام بستگان عضو شورای شهر اهواز تحت عنوان غسال در شهرداری

استخدام بستگان عضو شورای شهر اهواز تحت عنوان غسال در شهرداری