مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 14:302023-11-22اقتصادي

ماجرای تعطیلی واحد«سرمایه گذار چینی» چه بود؟


مدیرکل محیط زیست استان زنجان در واکنش به علت تعطیلی فعالیت یک سرمایه گذار چینی در زنجان گفت: اینکه محیط زیست در مواجهه با این مجموعه فقط به مأموریت ها و وظایفی خود عمل کرده ضمن آن که همواره با نگاه تعاملی سعی در رفع موانع به شکل حداکثری و مطابق قوانین .

- محمدرضا یافتیان، مدیرکل محیط زیست استان زنجان امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس از زنجان با بیان اینکه  شرکت معدن کاران پیشرو آسیا در سال 95 درخواستی را با عنوان تولید مس کاتد مطرح می کنند، اظهار داشت: فراوری مس در هر مقیاسی نیازمند داشتن طرح ارزیابی و تأیید آن توسط دفتر ارزیابی سازمان محیط زیست لازم و ضروری است.

  مدیرکل محیط زیست استان زنجان ادامه داد: برای طرح هایی که نیازمند طرح ارزیابی هستند قبل از دریافت مجوز نباید متقاضی هیچ گونه پیشرفت فیزیکی داشته باشد این در حالی است که این موضوع در سال های 95 تا 97 طی سه نامه از اداره کل محیط زیست زنجان به این مجموعه ابلاغ شده بود منتهی این مجموعه فعالیت های خود را ادامه می دهد.

  وی با بیان اینکه در سال 98 که طرح این مجموعه در دفتر ارزیابی مورد بررسی قرار گرفت، معاون محیط زیست انسانی سازمان اعلام می کند که اگر این مجموعه برای پسماندهای صنعتی خود لندفیل طراحی و مجوز بگیرد در آن صورت طرح ارزیابی خود صنعت در دفتر ارزیابی صن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای تعطیلی واحد«سرمایه گذار چینی» چه بود؟

ماجرای تعطیلی واحد«سرمایه گذار چینی» چه بود؟