مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 17:002023-12-10فرهنگي

مجید انتظامی چگونه پس از ده سال به صحنه اجرا بازگشت؟


همزمان با رویداد «همراه با خاطره ها» به رهبری استاد مجید انتظامی در تالار وحدت و بازگشت مجدد این استاد بزرگ موسیقی به صحنه اجرا، محمد الهیاری مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توضیحاتی در خصوص شکل گیری این اجرا ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار موسیقی فارس، محمد الهیاری مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: پس از روی کار آمدن دولت در سال 1400، در هفته دفاع مقدس وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به منزل استاد مجید انتظامی رفتند و از ایشان تقاضا کردند تا موسیقی هایی که پس از انقلاب ساختند را برای نسل جدید اجرا کنند.

وی افزود: گفت وگوها در سال 1401 ادامه داشت و قرار بود سال گذشته این اجرا انجام شود که به دلیل کسالت استاد این اتفاق عقب افتاد.

  الهیاری خاطرنشان کرد: در سال جاری ما برای 1 تا 3 شب از استاد انتظامی قول اجرا گرفتیم که با توجه به استقبال مردم و تمام شدن بلیط های سه اجرای اول، اجرا 2 شب دیگر تمدید شد.

  وزارتخانه از اعضای مختلف دولت و قوای مختلف دعوت به عمل آورد و از این طریق هم شاهد استقبال بودیم.

  مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین با اعلام رایزنی با استاد انتظامی برای تمدید همراه با خاطره ها ادامه داد: با توجه به اینکه استقبال هنوز وجود دارد و تشنگی برکام مخاطبان است، مشغول رایزنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجید انتظامی چگونه پس از ده سال به صحنه اجرا بازگشت؟

مجید انتظامی چگونه پس از ده سال به صحنه اجرا بازگشت؟