مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 08:252023-12-16سياسي

ثبت نام و معرفی معلم برای «جایزه معلم» تا 30 آذر ادامه دارد


نماینده اولین دوره بین المللی «جایزه معلم» در استان اردبیل گفت: ثبت نام و معرفی معلم برای «جایزه معلم» تا 30 آذر ادامه دارد و عموم مردم می تواند با شرکت در این طرح، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، امین کمالی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جایزه معلم جایزه ای است برای معرفی و تقدیر از معلمانی که در فعالیت هایشان خلاقیت آموزشی، تربیتی و اجتماعی دارند و معرفی این معلمان می تواند الگویی برای معلمی و آموزش خلاقانه باشد.

وی افزود: جایزه معلم که مهلت ثبت نام و معرفی معلم در آن تا 30 آذر ادامه دارد، با هدف معرفی و تقدیر از معلمان، مدرسان و مربیان دارای دستاوردهای شاخص در سطح کشورهای اسلامی برگزار می شود و همه معلمان و مربیانی که در حوزه تعلیم وتربیت برای افراد کمتر از 18 سال فعال هستند و حداقل 3 سال تجربه کاری دارند، می توانند معرفی شوند.

نماینده اولین دوره بین المللی جایزه معلم در استان اردبیل درباره نحوه ثبت نام و معرفی در این طرح، بیان کرد: از طریق آدرس اینترنتی muallemprize.

ir هم معلمان می توانند نامزد دریافت جایزه شوند و هم عموم مردم طی چند دقیقه معلمان موفق را معرفی کنند.

کمالی ادامه داد: معیارهای ارزیابی جایزه معلم شامل شایستگی های فردی و حرفه ای، تأثیرگذاری و نوآوری در روش تعلیم وتربیت، تأثیرگذاری بر زندگی و نیازهای فردی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام و معرفی معلم برای «جایزه معلم» تا 30 آذر ادامه دارد

ثبت نام و معرفی معلم برای «جایزه معلم» تا 30 آذر ادامه دارد