مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 12:002023-11-22سياسي

چالش درآمدی برای شهرداری ها با حذف کمیسیون ماده 100


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، مهرداد حسن زاده در نشست شورای اسلامی شهرستان کرج که با حضور شهرداران و اعضای شورای شهری این شهرستان در محمد شهر برگزار شد، - شهردار محمد شهر با اشاره طرح موضوع حذف کمیسیون ماده 100 از منابع درآمدی شهرداری ها اعلام کرد: اکنون یکی از مهمترین منابع درآمدی شهرداری ها از محل جرائم ساخت وساز ها است که کمک فراوانی به عمران شهری می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، مهرداد حسن زاده در نشست شورای اسلامی شهرستان کرج که با حضور شهرداران و اعضای شورای شهری این شهرستان در محمد شهر برگزار شد، افزود: اکنون یکی از مهمترین منابع درآمدی شهرداری ها از محل جرائم ساخت وساز ها است که کمک فراوانی به عمران شهری می کند.

وی بیان کرد: امسال بودجه محمد شهر پنج هزارو477 میلیارد ریال تعیین شده که 54 درصد آن معادل سه هزار میلیارد ریال عمرانی و مابقی جاری است که به علت محدودیت مالی برای اجرای پروژه های عمرانی، نیازمند بودجه متمم تا پایان سال جاری هستیم.

شهردار محمدشهر با اشاره به اینکه پروژه های عمرانی این شهر با سرعت در حال انجام است، افزود: امسال 180 هزار متر مربع آسفالت در معابر محمد شهر پخش شده است؛ بیشترین رویکرد مدیرییت شهری محمد شهر توسعه و تجهیز پارک ها، آسفالت و جدولگذاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش درآمدی برای شهرداری ها با حذف کمیسیون ماده 100

چالش درآمدی برای شهرداری ها با حذف کمیسیون ماده 100