مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 08:052023-12-03اقتصادي

84 درصد گاز مایع در کردستان به صورت الکترونیکی ‏توزیع می شود


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت: ماهانه بیش از 1800 تن گاز ‏‏مایع در استان توزیع می شود که 84 درصد از توزیع آن به صورت الکترونیکی انجام می شود.

- جهانبخش نوکانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: آن دسته از ‏مصرف کنندگانی که از گاز طبیعی بی بهره هستند و مشمول دریافت گاز مایع یارانه ای هستند، ‏همانند گذشته می توانند گاز مایع موردنیاز خود را با نرخ یارانه ای بدون تغییر قیمت ‏دریافت کنند.

‏ مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان افزود: از ابتدای آذرماه سال جاری گاز مایع به ‏مصرف کنندگانی که مشمول دریافت گاز مایع با قیمت یارانه ای نیستند، با قیمت اعلامی ماهانه ‏‏(براساس فوب خلیج فارس) انجام شده است.

وی شناسایی مصرف کنندگان واقعی، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه، ‏فروش ‏گازمایع با قیمت مصوب را از مزایای اجرای طرح توزیع الکترونیک گاز مایع عنوان کرد و ‏‏گفت: هم اکنون بیش از 9 هزار خانوار نفت سفیدسوز روستایی در ‏استان وجود دارند که ‏گاز مایع مورد نیاز آنها نیز از طریق هفت شرکت موزع و نمایندگی ‏های آنها توزیع می شود.

نوکانی خاطرنشان کرد: شهروندان و مصرف کنندگان بخش تولیدی برای دریافت گاز مایع به قیمت یارانه ای ‏باید ‏نسبت به ثبت ‏نام در سامانه درخواست فرآوده های نفتی ‏‏‏‏‏http://newt


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

84 درصد گاز مایع در کردستان به صورت الکترونیکی ‏توزیع می شود

84 درصد گاز مایع در کردستان به صورت الکترونیکی ‏توزیع می شود