مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 13:112023-12-17سياسي

سخنگوی سپاه: فلسطین پیروز قطعی میدان نبرد است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شفت، سردار رمضان شریف مسؤول روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز در یادواره سرداران، امیران و 300 شهید شهرستان شفت در مسجد جامع ولی عصر (عج)، با اشاره به جنایت جنگی تمام عیار رژیم موقت اشغالگر قدس، اظهار کرد: طی 2 ماه بیش از 20 هزار فلسطینی که اغلب زن و کودک هستند شهید شده و خبری از حقوق بشر نیست.

وی با اشاره به باخت واقعی رژیم پوشالی اشغالگر قدس در جنگ با حماس، افزود: امروز رژیم موقت نمی تواند در برابر یک تشکیلاتی مثل حماس فائق شود و به دنبال آتش بس و مبادله اسرا است.

سخنگوی سپاه با اشاره به اذعان دبیرکل سازمان ملل از فلج شدن این سازمان در جنگ رژیم اشغالگر قدس علیه غزه، خاطرنشان کرد: رژیم منحوس صهیونیستی و آمریکا بیش از هر زمانی در نزد جهانیان منفور و رانده شده و این یک شکست مفتضحانه است.

سردار شریف با بیان اینکه فلسطین پیروز قطعی میدان نبرد است، تصریح کرد: حماس یک تشکیلات خودگردان است که مقبول مردم بوده و این رژیم نتوانسته با آن مقابله کند و صدها دلایل دیگر اثبات می کند که رژیم اشغالگر قدس خیلی زودتر از آنچه تصور می کردیم، رفتنی است.

وی با بیان اینکه رژیم اشغالگر قدس تاکنون هیچ دستاورد و موفقیتی نداشته، گفت: انداختن بمب روی مردمی که هیچ پدافندی ندارد و ملت فلسطین و غزه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی سپاه: فلسطین پیروز قطعی میدان نبرد است

سخنگوی سپاه: فلسطین پیروز قطعی میدان نبرد است