مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 15:352023-12-19اجتماعي

پاکستان برای اولین بار از باران مصنوعی برای مبارزه با آلودگی هوا استفاده کرد


کیفیت هوا در لاهور به ویژه در چند هفته ی گذشته بد بوده است و دولت پنجاب چندین تاکتیک از جمله تعطیلی زودهنگام مشاغل و تعطیلی مدارس را به مدت دو روز اضافی برای کمک به بهبود کیفیت هوا به کار گرفت، - کیفیت هوا در لاهور به ویژه در چند هفته ی گذشته بد بوده است و دولت پنجاب چندین تاکتیک از جمله تعطیلی زودهنگام مشاغل و تعطیلی مدارس را به مدت دو روز اضافی برای کمک به بهبود کیفیت هوا به کار گرفت، اما هیچ چیز درباره آلودگی هوا جواب نداده است.

خبرگزاری راسک نوشت: دولت استانی می گوید که باران مصنوعی برای اولین بار در پاکستان برای مبارزه با سطوح خطرناک آلودگی در شهر کلان لاهور استفاده شده است.

  هواپیماهای مجهز به تجهیزات بارورسازی ابرها روز شنبه( 16 دسامبر) بر فراز شهر شرقی پرواز کردند که اغلب یکی از بدترین نقاط جهان از نظر آلودگی هوا محسوب می شود.

  محسن نقوی، سرپرست وزیر پنجاب، به خبرنگاران گفت: حداقل در 10 منطقه ی لاهور نم نم باران می بارید و گفت که این هدیه توسط امارات متحده ی عربی ارایه شده است.

  کیفیت هوا در لاهور به ویژه در چند هفته ی گذشته بد بوده است و دولت پنجاب چندین تاکتیک از جمله تعطیلی زودهنگام مشاغل و تعطیلی مدارس را به مدت دو روز اضافی برای کمک به بهبود کیفیت هوا به کار گرفت، اما هیچ چیز جواب نداده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاکستان برای اولین بار از باران مصنوعی برای مبارزه با آلودگی هوا استفاده کرد

پاکستان برای اولین بار از باران مصنوعی برای مبارزه با آلودگی هوا استفاده کرد