مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 22:352023-12-20سياسي

همه ظرفیت ها برای تامین آب زراعی به کار گرفته شود


استاندار گیلان با اشاره به مشکلات استان در تامین آب زراعی سال گذشته، گفت: امسال باید زیرساخت های لازم مهیا و از همه امکانات و ظرفیت های موجود در مناطق برای تامین آب بهره گرفته شود.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان با اشاره به مشکلات استان در تامین آب زراعی سال گذشته، گفت: امسال باید زیرساخت های لازم مهیا و از همه امکانات و ظرفیت های موجود در مناطق برای تامین آب بهره گرفته شود.

اسدالله عباسی عصر امروز، 29 آذرماه در جلسه شورای حفاظت از منابع آب استان گیلان افزود: با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای اخذ شده نگرانی هایی در حوزه کم آبی وجود دارد که باید پیش بینی های لازم را داشته باشیم و استان حقابه خود را از استان های مجاور در حوضه آبریز دریافت کند.

وی با اشاره به سدسازی های انجام شده در بالادست اظهار کرد: وزارت نیرو در پرداخت حقابه استان گیلان مساعدت لازم را داشته باشد و شرکت آب منطقه ای نیز این موارد را به طور جد پیگیری کند تا نیاز استان تامین شود.

همچنین درخواست داریم وزارت نیرو مجوز سدسازی جدید در این حوضه را صادر نکند.

استاندار گیلان گفت: این استان دارای چند سد لاستیکی و دو پروژه ناتمام سدسازی پلرود و شفارود است که تاکنون به بهره برداری نرسیده است، لذا برای تامین آب مورد نیاز متولیان باید شبکه ها و کانال های آبی را لایروبی و بازسازی کرده و اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه ظرفیت ها برای تامین آب زراعی به کار گرفته شود

همه ظرفیت ها برای تامین آب زراعی به کار گرفته شود