مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 15:002023-11-25سياسي

دانش آموزان به دیدار سبزپوشان سپاه رفتند


در اقدامی متفاوت دانش آموزان مسکن مهر دهدشت با حضور در ناحیه مقاومت بسیج دهدشت، هفته بسیج را به سبزپوشان این نهاد مقدس تبریک گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، به مناسبت هفته بسیج، کارکنان اداره آموزش وپرورش دهدشت و دانش آموزان دبستان دخترانه شهدای مسکن مهر به نمایندگی از حوزه دانش آموزی از زحمات و تلاش های سبزپوشان ولایت قدردانی کردند.

آن ها در ابتدا با ادای احترام به شهدای بسیجی و تقدیم دکلمه و شعر به پرسنل خدوم بسیج و اهدای گل و شیرینی به این عزیزان هفته بسیج را گرامی داشتند.

فریدون فاطمی زاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه در این آیین ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بسیج شجره طیبه و یادگار امام راحل و طلیعه دار انقلاب اسلامی است.

وی افزود: بسبج  دژ مستحکم حفظ ارزش های اسلام و آرمان های اصیل و بلند انقلاب ماست.

مدیر آموزش وپرورش کهگیلویه باور قلبی به بسیج در جامعه را تاثیرگذار دانست و گفت: اگر به بسیج و تفکر بسیجی باور داشته باشیم و اهمیت آن را درک کرده باشیم، حفظ نظام و کشور و تداوم پیروزهای جبهه اسلام را شاهد خواهیم بود.

وی نگاه بسیجی، انقلابی و تفکر باورمندانه را گره گشای مسائل دانست و گفت: نگاه بسیجی و انقلابی باورمندانه، همراه با قصد قربت موجب عبور از تنگنا ها و گره گشایی مسائل اجتماعی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان به دیدار سبزپوشان سپاه رفتند

دانش آموزان به دیدار سبزپوشان سپاه رفتند