مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 09:202023-12-02سياسي

به زودی؛ شلیک جاسک 3 و کروز از زیر سطح


فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز می توانیم این ادعا را داشته باشیم که دست های توانمند جوانان متخصص ما می تواند هر نوع شناوری را که اراده کند، - بسازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا امیر دریادار شهرام ایرانی در گفت وگو با برنامه صف اول شبکه خبر سیما به موضوع نیروی دریایی ارتش از امنیت دریایی تا توسعه دریا محور پرداخت و در بخشی از این گفت وگو درباره دستاوردهای رزمایش مشترک ایران با عمان که با همکاری نیروی دریایی سپاه برگزار شد، گفت: محوریت این رزمایش امداد و نجات است که ما سالیانه برگزار می کنیم، یک سال در سواحل ما است و یک سال در سواحل در کشور دوست و برادر عمان است.

دستاوردهای مهمی که دارد، اولین دستاورد آن، این همزبان شدن در عرصه دریا است و اینکه متوجه بشویم که به همدیگر چه می گوییم و چه می خواهیم و چه کاری باید انجام شود.

چون این را ما گام به گام به جلو آمده ایم، الان در مرحله ای هستیم که این به صورت مشترک قابل انجام است، مفهوم آن این است که نیروها کنار همدیگر قرار می گیرند.

وی افزود: مثلاً اگر بخواهند وارد یک کشتی شوند که به آن کمک کنند، چه از طریق هوا یا از طریق سطحی و شناور، با همدیگر این کار انجام می شود و عناصر می روند و نیروها حضور پیدا می کنند و آن اقدامی که باید انجام شود، انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به زودی؛ شلیک جاسک 3 و کروز از زیر سطح

به زودی؛ شلیک جاسک 3 و کروز از زیر سطح