مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 00:252023-11-26بين الملل

تفکرات بسیجی، تخیلات رژیم صهیونیستی را نقش برآب کرد


سردار نوعی اقدم، از فرماندهان دفاع مقدس و محور مقاومت گفت: تفکر بسیجی، حزب الله را ایجاد کرد که در مقابل رژیم صهیونیستی ایستاد و نگذاشت تا این رژیم غاصب به تخیل نیل تا فرات دست پیدا کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سردار رحیم  نوعی اقدم شامگاه روز گذشته در جلسه افتتاح پایگاه بسیج انتظامی شهید محسن ایرانژاد در اردبیل، اظهار کرد: اعتقاد ما این است که بسیج یک فرد نیست؛ بلکه یک ادبیات فرهنگ و ایده است.

تفکر بسیجی، حزب الله را ایجاد کرد که در مقابل رژیم صهیونیستی ایستاد و نگذاشت تا رژیم غاصب به تخیل نیل تا فرات دست پیدا کند.

وی افزود: همان طوری که مقاومت در عراق، سوریه و بسیاری از کشورهای اسلامی، نتیجه ای خوشایند برای هم گرایی امت اسلامی به همراه داشته قطعاً در فلسطین و نوار غزه نیز پیروزی مسلمانان و امت اسلامی می تواند زمینه سرنگونی استکبار جهانی به ویژه رژیم صهیونیستی و آمریکا را به همراه داشته باشد.

یادگار دوران دفاع مقدس و فرمانده محور مقاومت ادامه داد: تقلای آمریکا و رژیم صهیونیستی برای ادامه حیات این رژیم کودک کش نتیجه ای به همراه نخواهد داشت و به زودی شاهد سرنگونی رژیم صهیونیستی و نظام استکباری غرب خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکرات بسیجی، تخیلات رژیم صهیونیستی را نقش برآب کرد

تفکرات بسیجی، تخیلات رژیم صهیونیستی را نقش برآب کرد