مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 15:152023-11-24سياسي

امروز افکار جهانی به نفع مردم فلسطین است


امروز افکار جهانی به نفع مردم مظلوم فلسطین است و بر اساس نظرسنجی 95 درصد تجمعات مردمی دنیا علیه اسراییل بوده است.

- ایسنا/ایلام امام جمعه ایلام گفت: امروز افکار جهانی به نفع مردم مظلوم فلسطین است و بر اساس نظرسنجی 95 درصد تجمعات مردمی دنیا علیه اسراییل بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه امروز با بیان اینکه بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل تشکیل شد، کشوری که ارتش و بسیج بیست میلیونی داشته باشد، کشوری مقتدر خواهد بود، اظهار کرد: نگاه تیزبینانه و شناختی که امام خمینی (ره) از دشمنان داشت، بیانگر قدرت مدیریتی امام راحل و نشان مدیریت درست ولایت فقیه در جامعه اسلامی است.

وی گفت: بسیج در ابتدای تشکیل خود با ضدانقلاب در کشور مقابله کرد، در طول هشت سال دفاع مقدس در جبهه های حق علیه باطل حضور یافت و ظرفیت جوانان بسیجی در جهاد اصغر و جهاد اکبر شکوفا شد و حضرت امام راحل پس پایان جنگ فرمودند که بسیج همانند گذشته با قدرت و اطمینان خاطر به کار خود ادامه دهد.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: بسیج پس از جنگ مسئولیت مقابله با تهاجم فرهنگی و نشر معارف اسلامی را برعهده داشت و امام راحل بهترین راهکار برای مقابله با استکبار جهانی و تداوم راه انقلاب را مبتنی بر بسیج تعریف کرد و امروز پس از ده ها سال از تشکیل بسیج ثم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز افکار جهانی به نفع مردم فلسطین است

امروز افکار جهانی به نفع مردم فلسطین است