مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 09:352023-12-02اقتصادي

کاهش 4 درصدی نزاع و درگیری در همدان


مدیرکل پزشکی قانونی همدان از کاهش 4 درصدی نزاع و درگیری در همدان خبر داد و گفت: امسال 11 هزار و 110 نفر به علت آسیب های ناشی از نزاع و درگیری به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کردند.

- محمد مالمیر در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از کاهش چهار درصدی نزاع و درگیری در استان خبر داد و  اظهار کرد: سال گذشته 11 هزار و 474 نفر به علت آسیب های ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که امسال این تعداد 11 هزار و 110 نفر بود و کاهش چهار درصدی را نشان می دهد.

وی خاطرنشان کرد: آمارها نشان می دهد سال گذشته تعداد 16 هزار و 710 نفر به علت نزاع به پزشکی قانونی مراجعه و نظریه کارشناسی اخذ کرده اند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان  به مراجعه کنندگان نزاع به مراکز پزشکی قانونی توصیه کرد ظاهر خون آلود در صدور نظریه کارشناسی توسط پزشکی قانونی تأثیری ندارد، آنچه مبنای صدور نظریه کارشناسی است جراحات، نوع و عمق آن است بنابراین معاینه دقیق تر ضایعات، نیازمند تمیز بودن موضع و بررسی دقیق آن توسط کارشناسان پزشکی قانونی است.

وی با اعلام اینکه دیگر چیزی به نام طول درمان در پزشکی قانونی تعیین نمی شود و این هم یکی دیگر از باورهای نادرست به یادگار مانده از گذشته است گفت: برای صدور نظریه کارشناسی در زمینه صدمات ناشی از نزاع توسط سازمان پزشکی قانونی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 4 درصدی نزاع و درگیری در همدان

کاهش 4 درصدی نزاع و درگیری در همدان