مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 11:002023-12-02سياسي

انتشار 200 پویش اخبار امیدآفرین در خراسان جنوبی


مسوول بسیج رسانه خراسان جنوبی گفت: 200 پویش اخبار امیدآفرین در استان منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سجاد رضایی، مسوول بسیج رسانه خراسان جنوبی  امروز در دیدار با فعالان فرهنگی، مردمی، رسانه ای و طلاب با سخنگوی دولت  اظهارداشت: نباید توقع تحقق جهاد تبیین را از دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی انتظار داشت همچنین برخی از فعالان جبهه فرهنگی انقلاب نیز به جای این که دستاوردهای نظام را بیان کنند پز روشنفکری می دهند.

به گفته وی به اعتقاد برخی از کارشاسنان رسانه ای سخنان منفی سبب افزایش 70 درصدی مخاطبان می شود به همین اواسطه برخی از رسانه ها برای جذب مخاطب اقدام به منفی سازی به جای امید آفرینی کنند.

وی با بیان اینکه امروز درگیر جنگ تمام عیار رسانه ای دشمن هستیم افزود: دشمن همه تلاش خود را برای ناکارآمد نشان دادن نظام و ناامید کردن مردم انجام می دهد.

مسوول بسیج رسانه خراسان جنوبی در ادامه تصریح کرد: در حالی که امروز درگیر جنگ ابرروایت ها هستیم اما بسیج رسانه خراسان جنوبی از ابتدای امسال و سال گذشته براساس شعار سال و سخنان رهبری اردوی راهیان پیشرفت و دیگر برنامه ها را در دستور کار خویش قرار داده است.

سجادی با اشاره به اجرای پویش خبر امید آفرین در خراسان جنوبی ادامه داد: تاکنون 200 پویش برای انتشار اخبار امید آفرین در است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار 200 پویش اخبار امیدآفرین در خراسان جنوبی

انتشار 200 پویش اخبار امیدآفرین در خراسان جنوبی