مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 15:402023-11-29اجتماعي

آفرودسواری مانع از رویش مراتع / منابع طبیعی استان گسترده است


معاون فنی منابع طبیعی و آبخیزداری استان آفرودسواری را مانع از رویش مراتع طبیعی توصیف کرد و گفت:منابع طبیعی استان گسترده است و نیروی انسانی و مسایل نقلیه پاسخگوی حفاظت از آن نمی باشد.

- ایسنا/اردبیل معاون فنی منابع طبیعی و آبخیزداری استان آفرودسواری را مانع از رویش مراتع طبیعی توصیف کرد و گفت:منابع طبیعی استان گسترده است و نیروی انسانی و مسایل نقلیه پاسخگوی حفاظت از آن نمی باشد.

احمد ابراهیم زاده 8 آذر در گفتگو با ایسنا با بیان اینکه خودروهای آفرود آسیب فراوانی به طبیعت و مراتع وارد می کند، افزود: آفرودسواری در جنگل و مراتع طبیعی ممنوع می باشد.

وی ادامه داد: در برخی مناطق دوربین هایی برای پایش منابع طبیعی کارگزاری شده و همچنین گشت های شبانه روزی یگان حفاظت منابع طبیعی فعال می باشد.

این مقام مسئول استانی اظهار کرد: گستردگی مناطبع طبیعی استان اردبیل بالا است و نیروی انسانی و وسایل نقلیه کافی در اختیار اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان وجود ندارد.

ابراهیم زاده اضافه کرد: حفاظت از منابع طبیعی با گماشتن مأمور و بصورت فیزیکی پاسخگو نیست و در این زمینه فرهنگ سازی های لازم باید انجام شود.

وی با اشاره به اینکه ردپای لاستیک آفرودسواران مانع از رشد مرتع می شود، از عموم مردم و رانندگان خودروهای آفرود خواست از مراجعه به جنگل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آفرودسواری مانع از رویش مراتع / منابع طبیعی استان گسترده است

آفرودسواری مانع از رویش مراتع / منابع طبیعی استان گسترده است