مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 11:352023-11-25فرهنگي

کتاب «به وقت جان بازی» به زودی منشر خواهد شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب «به وقت جان بازی» حاصل خاطرات جمع آوری شده در فراخوان «لشکر فرشتگان» است که در پنج محور خاطرات زنان تطهیرکننده اموات کرونایی، - کتاب به وقت جان بازی با محوریت خاطرات جهادی بانوان این سرزمین در ایام کرونا، به زودی توسط انتشارات تلاوت آرامش منتشر و روانه بازار نشر خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب به وقت جان بازی حاصل خاطرات جمع آوری شده در فراخوان لشکر فرشتگان است که در پنج محور خاطرات زنان تطهیرکننده اموات کرونایی، زنان کادر درمان و اورژانس، زنان جهادگر در تولید و توزیع ملزومات و مواد ضدعفونی کننده، زنان خانه دار در حفظ نشاط و آرامش خانواده و خاطرات مادران جهادگران کادر درمان و اورژانس به نگارش در آمده است.

به وقت جان بازی   تصویری از تلاش ها و سختی های زنان سرزمینمان در ایام کرونا را که مجاهدانه خدمت کرده و یا قدمی برداشته اند، در قالب داستانی به تصویر کشیده تا این مجاهدت ها را برای آیندگان ثبت و ضبط نماید.

این کتاب، دومین جلد از مجموعه لشگر فرشتگان با محوریت موضوع روایت نقش آفرینی زنان در انقلاب اسلامی است.

جلد اول این مجموعه کتاب با عنوان زمانی برای زن بودن   با محوریت موضوع مجموعه خاطرت حضور زنان در هشت سال دفاع مقدس بوده و نقش موثر و بی بدیل زنان را د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «به وقت جان بازی» به زودی منشر خواهد شد

کتاب «به وقت جان بازی» به زودی منشر خواهد شد