مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 20:352023-12-02اقتصادي

ارسباران پیشران توسعه اقتصادی آذربایجان شرقی می شود


فرماندار ورزقان با اشاره به پروژه های متعددی که در سطح شهرستان ورزقان در حال اجراست، گفت: در آینده نزدیک ارسباران پیشران توسعه اقتصادی آذربایجان شرقی خواهد شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار ورزقان با اشاره به پروژه های متعددی که در سطح شهرستان ورزقان در حال اجراست، گفت: در آینده نزدیک ارسباران پیشران توسعه اقتصادی آذربایجان شرقی خواهد شد.

مهدی نعمتی گفت: شهرستان پرآوازه ورزقان به لحاظ سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و ورزشی جایگاه بسیار والایی دارد ولی متاسفانه در سال های گذشته آنگونه که باید رشد و توسعه پیدا نکرده است.

‎وی ادامه داد: خوشبختانه در دوران دولت فعلی اقدامات بسیار اثرگذار و توسعه محوری در شهرستان استارت خورده است که از این حیث شهرستان ورزقان را به یکی از عظیم ترین کارگاه های صنعتی کشور تبدیل کرده است.

‎نعمتی با اشاره به موفقیت های اخیر صنایع مس سونگون، تاکید کرد: قطعا سهم صنایع مس در این توسعه بی نظیر و کم نظیر خواهد بود و هر مجموعه ای که بتواند در این توسعه و رشد نقش آفرینی کند قطع به یقین از محاسن و ویژگی های آن در آینده بهره مند خواهد شد.

‎وی ادامه داد: استراتژی توسعه منطقه بر نقش آفرینی در شمالغرب کشور، منطقه و حتی کشوهای اوراسیا و اروپایی ترسیم شده است چرا که بر اساس ظرفیت های موجود ترسیم این آینده کاملا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسباران پیشران توسعه اقتصادی آذربایجان شرقی می شود

ارسباران پیشران توسعه اقتصادی آذربایجان شرقی می شود