مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 09:552023-12-14سياسي

عملیات طوفان الاقصی فعال شدن بخش بسیار محدودی از عناصر محور مقاومت بود


معاون امور بین­ الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، گفت: واقعیت این است که عملیات طوفان الاقصی و فعال شدن بخش بسیار محدودی از عناصر محور مقاومت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدرضا مرتضوی معاون امور بین­ الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، گفت: این تحرکات ناشی از تهدیدی است که آن ها از جانب نیروهای مقاومت احساس می­ کنند.

واقعیت این است که عملیات طوفان الاقصی و فعال شدن بخش بسیار محدودی از عناصر محور مقاومت، اولین تجربه آمریکایی­ ها در مختصات جدید منطقه است.

وی افزود: مختصاتی که اگر چه آن ها احتمالا چند سالی است با برخی ابعاد آن کم ­ و بیش آشنا شده بودند، اما در عمل هیچ گاه با آن مواجه ای در سطح کنونی و غافلگیری ­های متوالی و پی در پی را تجربه نکرده بودند، لذا به جای پاسخ­ های تلافی جویانه، فعلا در صدد بالابردن سطح آمادگی خود برای رویارویی احتمالی هستند.

معاون امور بین­ الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی ادامه داد: طوفان ­الاقصی عملیاتی چند ساعته بود که همچنان پیامدهای آن ادامه دارد، پیامدهایی که بخشی از آن را البته باید در وسعت جنایات رژیم صهیونیستی مشاهده کرد و بخشی دیگر را در به چالش کشیده شدن بازدارندگی رژیم صهیونیستی و کابوس­ هایی که احتمالا از این پس اجازه نخواهد داد کس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات طوفان الاقصی فعال شدن بخش بسیار محدودی از عناصر محور مقاومت بود

عملیات طوفان الاقصی فعال شدن بخش بسیار محدودی از عناصر محور مقاومت بود