مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 15:002023-12-10اقتصادي

تولید ایمپلنت دندان در همدان


مدیرعامل شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از تحقیقات کشور با اشاره به تولید ایمپلنت دندان در همدان گفت: ایمپلنت از آمریکا، سوییس، کره و چین وارد کشور می شود که ساخت آن در کشور واردات را کاهش می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان محسن نادری منش ظهر امروز در بازدید از شرکت دانش بنیان تولید ایملنت های دندانی و ملزومات دندانپزشکی imb در همدان با اشاره به رشد چشمگیر ایران در بحث پزشکی بیان کرد: شرکت های دانش بنیان همدان به خوبی در حوزه پزشکی ورود کرده اند و ساخت ایمپلنت دندان یکی از نیازهای اصلی کشور است.

وی افزود: ایمپلنت از آمریکا، سوییس، کره و چین وارد کشور می شود که ورود همدان به ساخت ایمپلنت های دندان می تواند این واردات را کاهش دهد.

مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته با اشاره به لزوم توسعه این بخش بیان کرد: حمایت کامل خود را از بحث ملزومات پزشکی اعلام می کنیم و در این زمینه در بحث تأمین سرمایه از طریق تسهیلات از این شرکت حمایت خواهیم کرد.

  وی در ادامه و در جریان بازدید از کارخانه تولید قطعات خودرو با بیان اینکه محصولات خوبی در این مجموعه تولید می شود که می تواند صادر شود عنوان کرد: کشور در حال حرکت به سمت تولید خودروهای برقی است و باید بتوانیم قطعات این خودروها را تولید کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید ایمپلنت دندان در همدان

تولید ایمپلنت دندان در همدان