مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 21:262023-12-07اقتصادي

وزیر نیرو: همراهی مردم بازوی مهم عبور از بحران آب است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، علی اکبر محرابیان در نشست بررسی طرح های اضطراری تأمین آب مشهد ضمن اشاره به روند کاهش بارندگی ها در استان خراسان رضوی، اظهار کرد: اجرای به موقع و دقیق پروژه ها از جمله اولویت های اصلی وزارت نیرو برای رفع این مشکل است.

وی ادامه داد: یکی از اقدامات مهم برای مدیریت شرایط موجود، بحث مدیریت منابع و مصرف آب و استفاده از امکانات و ابزارهای کاربردی همچون سیستم تله متری و پایش در آبفای مشهد است.

اجرای دقیق و به موقع پروژه ها نیز از دیگر اقدامات اساسی و مهم است.

وزیر نیرو با تأکید بر اهمیت فرهنگ سازی در جامعه برای مصرف بهینه انرژی و آب، افزود: یک بازوی مهم در گذر از شرایط تنش و بحرانی آب، همراهی و مشارکت مردم است، که میزان اثربخشی آن ممکن است از انجام اقدامات و پروژه ها نیز بیشتر باشد.

وی ادامه داد: فرهنگ سازی، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم باید بدون ایجاد نگرانی و اضطراب در جامعه انجام شود و صرفا همراهی مردم را در اصلاح الگوی مصرف به دنبال داشته باشد.

محرابیان در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص موضوع تأمین اعتبار پروژه های اضطراری تامین آب مشهد نیز گفت: مجموع اعتباراتی که به هر نحوی برای این مهم اختصاص یافته نسبت به سال های گذشته بسیار بیشتر است چرا که شرایط این کلانشهر به دلیل حضور میلیونی زائران و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر نیرو: همراهی مردم بازوی مهم عبور از بحران آب است

وزیر نیرو: همراهی مردم بازوی مهم عبور از بحران آب است