مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 08:202023-12-21سياسي

رییس جمهور وارد گلستان شد


هم اکنون «دکتر ابراهیم رییسی» در سفری دو روزه در قالب سفرهای استانی دولت به همراه هیئت وزیران وارد استان گلستان شد.

- ایسنا/گلستان هم اکنون دکتر ابراهیم رییسی در سفری دو روزه در قالب سفرهای استانی دولت به همراه هیئت وزیران وارد استان گلستان شد.

رییس جمهور در بدو ورود به فرودگاه بین المللی شهدای گرگان، مورد استقبال علی محمد زنگانه استاندار گلستان و آیت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان قرار گرفت.

دکتر سید ابراهیم رییسی در چارچوب سفرهای استانی و در یازدهمین سفر استانی در دور دوم ابتدا به مصلای بزرگ وحدت گرگان رفته و پس از استقبال مردمی در چهارراه شهدای این شهر با مردم گلستان دیدار می کند و سپس با حضور در مناطق مختلف استان از چندین پروژه عمرانی، عام المنفعه و گردشگری بازدید به عمل می آورد.

رییس جمهور در این سفر دو روزه علاوه بر بازدید از خلیج گرگان و جزیره آشوراده، در آیین افتتاح متمرکز پروژه بزرگ فیبر نوری استان گلستان و آغاز عملیات اجرایی پروژه پتروشیمی و منطقه آزاد اینچه برون شرکت می کند.

همزمان با این سفر مبارک، بالغ بر 260 هزار میلیارد ریال طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی در استان گلستان افتتاح خواهد شد و آیت الله رییسی در دومین روز سفر به استان گلستان نیز در ظهر روز جمعه یکم دی ماه با مردم شهرستان مراوه ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور وارد گلستان شد

رییس جمهور وارد گلستان شد