مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 14:302023-12-13بين الملل

اذعان زلنسکی به ضعف پدافند هوایی اوکراین


منابع مطلع به یک رسانه آمریکایی گفتند رییس جمهوری اوکراین در اظهاراتی غیررسانه ای در سفر به واشنگتن به کمبود امکانات دفاع هوایی کشورش در مقابل حملات روسیه اشاره کرده و گفت که مایل است موشک های بیشتری برای ارتش به دست بیاورد.

- منابع مطلع به یک رسانه آمریکایی گفتند رییس جمهوری اوکراین در اظهاراتی غیررسانه ای در سفر به واشنگتن به کمبود امکانات دفاع هوایی کشورش در مقابل حملات روسیه اشاره کرده و گفت که مایل است موشک های بیشتری برای ارتش به دست بیاورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ولودیمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین، روز دوشنبه، به طور غیرعلنی به گروهی از تحلیلگران گفت که کشورش تنها تعداد کمی موشک برای استفاده در جنگ در اختیار دارد و مایل است برای کمک به حفاظت از مراکز پرجمعیتی که در معرض تهدیدات روسیه قرار دارند، موشک های بیشتری برای ارتش این کشور به دست بیاورد.

نشریه پالتیکو در این باره گزارش داد: چهار منبع مطلع از این گفت وگوی غیررسانه ای زلنسکی که در سفارت اوکراین در واشنگتن انجام شد، به شرط فاش نشدن نامشان گفتند که رییس جمهور اوکراین نسبت به مبارزه ملتش با حمله روسیه ابراز اطمینان کرد.

زلنسکی همچنین تاکید کرد که جنگ در بن بست قرار ندارد و در این راستا، به نیروی دریایی اوکراین اشاره کرد که به گفته او، کشتی های روسی را از آب های سرز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اذعان زلنسکی به ضعف پدافند هوایی اوکراین

اذعان زلنسکی به ضعف پدافند هوایی اوکراین