مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 14:152023-12-12اجتماعي

راه اندازی کمپین « نه به کار کودک» در اردبیل


کمپین « نه به کار کودک» با هدف خودداری شهروندان از کمک های نقدی و مستقیم به کودکان کار و خیابانی و هدایت کمک های مردمی به جامعه هدف، - ایسنا/اردبیل مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: کمپین نه به کار کودک با هدف خودداری شهروندان از کمک های نقدی و مستقیم به کودکان کار و خیابانی و هدایت کمک های مردمی به جامعه هدف، در اردبیل رونمایی و راه اندازی شد.

حامد رضایی، امروز 21 آذر در آیین رونمایی و راه اندازی کمپین نه به کار کودک در مرکز حمایتی آموزشی کودک و خانواده مهر پارسا اردبیل اظهار کرد: پول دادن به کودکان کار و خیابانی و خریدن جنس از آنها حمایت از این قشر محسوب نمی شود بلکه از مردم انتظار داریم دست بهزیستی و مراکز خیریه را در جمع آوری کودکان کار و خیابانی از خیابانها بگیرند تا کمک های خیران و مرد نیکوکار متوجه خانواده های آنها باشد.

رضایی، انتقال گفتمان نه به کار کودک از سوی این مرکز و ترویج فرهنگ خودداری شهروندان از کمک های نقدی مستقیم به کودکان کار و خیابانی را اقدامی ارزشمند برشمرد و بر استقبال از این گفتمان توسط اداره کل بهزیستی تاکید کرد.

وی ادامه داد: کودکان کار و خیابانی در استان اردبیل آمار بالایی ندارند و امیدواریم با پررنگ شدن کار مراکز خیریه، سال به سال این افراد ساماندهی شوند و از شمار آنان کم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کمپین « نه به کار کودک» در اردبیل

راه اندازی کمپین « نه به کار کودک» در اردبیل