مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 08:402023-12-11بين الملل

نارضایتی آمریکایی ها از حمایت های کشورشان از اوکراین و رژیم صهیونیستی


در بحبوحه نارضایتی روزافزون مردم آمریکا از دولت بایدن، نتایج یک نظرسنجی نشان می دهد رای دهندگان آمریکایی معتقدند که واشنگتن بیش از حد کمک نظامی و مالی به رژیم صهیونیستی و اوکراین ارائه می کند.

- در بحبوحه نارضایتی روزافزون مردم آمریکا از دولت بایدن، نتایج یک نظرسنجی نشان می دهد رای دهندگان آمریکایی معتقدند که واشنگتن بیش از حد کمک نظامی و مالی به رژیم صهیونیستی و اوکراین ارائه می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نظرسنجی انجام شده توسط روزنامه فایننشال تایمز و میشیگان راس نشان می دهد که 48 درصد از رای دهندگان آمریکایی معتقدند که ایالات متحده مبالغ زیادی را برای کمک های نظامی و مالی به اوکراین هزینه می کند.

نتایج این نظرسنجی که یکشنبه منتشر شد، همچنین نشان می دهد که 27 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که واشنگتن به میزان مناسبی خرج می کند و 11 درصد هم گفتند که ایالات متحده به اندازه کافی هزینه نمی کند.

به ویژه، نارضایتی از هزینه های دولت آمریکا در میان جمهوری خواهان بارزتر است؛ 65 درصد از آنها معتقدند که کمک ها به اوکراین باید کاهش یابد و تنها 32 درصد از دموکرات ها همین نظر را دارند.

علاوه بر این، 40 درصد از رای دهندگان آمریکایی کمک های نظامی و مالی که ایالات متحده به رژیم صهیونیستی ارائه می کند را هم بیش از حد می دانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نارضایتی آمریکایی ها از حمایت های کشورشان از اوکراین و رژیم صهیونیستی

نارضایتی آمریکایی ها از حمایت های کشورشان از اوکراین و رژیم صهیونیستی