مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 09:352023-12-14ورزشي

تاسف بار است که باشگاه های فوتبال ساختار فرهنگی ندارند


مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان گفت: تاسف بار است که باشگاه های ما با هزینه های میلیاردی خود و با وجود اینکه عنوان فرهنگی ورزشی را یدک می کشند هنوز هیچ ساختار فرهنگی ندارند.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان گفت: تاسف بار است که باشگاه های ما با هزینه های میلیاردی خود و با وجود اینکه عنوان فرهنگی ورزشی را یدک می کشند هنوز هیچ ساختار فرهنگی ندارند.

برخی از باشگاه ها فعالیت این ساختار را در باشگاه خود آغاز کرده اند، اما تا روزی که تمام باشگاه های فوتبال این ساختار را نداشته باشند، این راه را ادامه خواهیم داد.

قرار شد فدراسیون فوتبال نیز این مسیر را به لحاظ قانونی به تمام باشگاه های فوتبال ابلاغ کند تا به عنوان ناظر بر آنان نظارت داشته باشیم.

حجت الاسلام علی احدی در جشنواره به رسم جوانمردی که در چهارشنبه شب، 22 آذر در هتل جم مشهد برگزار شد، در خصوص عدم توجه باشگاه های فوتبال به مباحث فرهنگی اظهار کرد: در مورد باشگاه های فوتبال جلسه ای با فدراسیون فوتبال داشتیم که مقرر شد باشگاه های فوتبال حتما یک ساختار فرهنگی در باشگاه خود تشکیل دهند.

وی با اشاره به اینکه در ساختار فدراسیون های ورزشی بخش فرهنگی به خوبی دیده نشده است، عنوان کرد: فقط نیمی از فدراسیون های ورزشی دارای کمیته فرهنگی هستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاسف بار است که باشگاه های فوتبال ساختار فرهنگی ندارند

تاسف بار است که باشگاه های فوتبال ساختار فرهنگی ندارند