مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 11:462023-11-29سياسي

دانشگاه ها برای افزایش نشاط فرهنگی، سیاسی هم افزایی داشته باشند


وزیر علوم تحقیقات و فناوری با اشاره به ضرورت برنامه ریزی های دقیق برای برگزاری مراسم گرامیداشت روز دانشجو گفت: روسای دانشگاه ها برای افزایش شور و نشاط فرهنگی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری در جلسه ای با تعدادی از روسای دانشگاه ها ها با اشاره به پیام حضرت امام (ره) در خصوص تشکیل بسیج دانشجویی و طلاب و تاکید بر مطالعه آن گفت: امام خمینی (ره) در این پیام می فرمایند اگر در کشوری ندای دلنشین تفکر بسیبج طنین انداز شد، چشم طمع دشمنان و جهان خواران از آن دور خواهد ماند.

  وی افزود: امام در این پیام به بسیجیان تاکید می کنند که پاسدار اصول نه شرقی، نه غربی باشند و اگر مسئولان نظام اسلامی از آن ها غافل شوند به آتش الهی خواهند سوخت.

  وزیر علوم در مورد انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی نیز به چند نکته اشاره کرد و گفت: برای ایجاد شور و نشاط باید تحمل و سعه صدر دانشگاه بالا برود.

وی خطاب به روسای دانشگاه ها تاکید کرد: تریبون آزاد در دانشگاه ها را با مدیریت برگزار کنید.

برنامه شور و نشاط انتخاباتی را به گونه ای در نظر بگیرید که جنبه افزایش سواد اجتماعی و دانایی انتخابات در آن لحاظ شود و از این طریق یک کلاس سواد اجتماعی برای دانشجویان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها برای افزایش نشاط فرهنگی، سیاسی هم افزایی داشته باشند

دانشگاه ها برای افزایش نشاط فرهنگی، سیاسی هم افزایی داشته باشند