مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 10:502023-12-05سياسي

با حضور معاون علمی رییس جمهور؛ مرکز نوآوری و لجستیک پستکس راه اندازی شد


کسی نیست که از اهمیت پست در دنیای ما چیزی نداند البته پست امروز با دهه های قبل تفاوت های اساسی کرده است که جایگاهش را در زندگی روزمره برجسته تر می کند.

مرکز نوآوری پست و لجستیک پیشرفته پستکس در تاریخ 9 آذر 1402  با اخذ مجوز از مرکز نوآوری پست و لجستیک پیشرفته تحت نظارت وزارت ارتباطات و کسب پروانه خانه خلاق پست و لجستیک پیشرفته افتتاح و راه اندازی شد.

در این مراسم نماینده معاونت علمی ریاست جمهوری از ستاد اقتصاد دیجیتال ، نماینده وزارت ارتباطات از معاونت نوآوری و فناوری این وزارت خانه ، مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان مرکزی، نماینده پارک علم و فن آوری استان مرکزی ، مدیر کل استان مرکزی ، مدیر ارشد لجستیک دیجی اکسپرس، مدیر کل گمرکات استان مرکزی ، مدیر کل صمت استان مرکزی حضور داشتند.

شایان ذکر است طی این جلسه دکتر لیالی مدیر عامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران ، دکتر قادری عضو هیئت رییسه پست جمهوری اسلامی ایران و دکتر احمدی معاونت فنی و بازرگانی پست جمهوری اسلامی ایران به صورت آنلاین سخنرانی کردند.

طی این رویداد دو قرارداد بین المللی و داخلی نیز منعقد گردید،  قرارداد اول در خصوص صادرات تکنولوژی خدمات پستی به شرکت شهیرپست افغانستان به نمایندگی از صنعت پست افغانستان به صورت 10ساله و  انحصاری که طی آن مقرر گردید پست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور معاون علمی رییس جمهور؛ مرکز نوآوری و لجستیک پستکس راه اندازی شد

با حضور معاون علمی رییس جمهور؛ مرکز نوآوری و لجستیک پستکس راه اندازی شد